srijeda, 27. studenoga 2013.

Još mini notesa

Ovih dana sam bila zaposlena sa mini notesima, 
ukratko za sad slike govore više od riječi

Napravila sam ih nekih 10-tak :D
Puno vas sve pozdravljam  do skora ,

Broj komentara: 11:

  1. Super su ti ovi notesi. Ako mogu da ti preporučim jedan video, jeste da je za korice za mini album, ali ja tu tehniku koristim za moje ramove i sve ostalo što "presvlačim" hamerom i izgleda extra. Odavno sam tako napravila korice za album, koji sam namenila mami, ali pošto još uvek tražim trimer, ostavila sam ga po strani (ne mogu da sečem stranice za album sklaperom, treba mi preciznost :-)), uvek mi nešto negde pobegne), da ne davim više evo linka

    http://www.youtube.com/watch?v=n9sKPczxH1o

    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Ivana za link, nešto sam i sama baš jutros našla, isti princip rada samo što lijepi sve običnim ljepilom, no to nije ni bitno svi se snalazimo s onim što imamo..
      Mogu reći da baš i nisam zadovoljna sa trimerom koji sam kupila il mi nešto bježi il ja neznam sa njim, uglavnom stranice ne ispadaju baš kako ja hoću, čini mi se da ravnije ja režem sa škarama, i primjetila sam da nemam oznake milimetara do 1 cm, tako da sve manje od cm moram mjerit svejedno-baš ono što mi treba..no snaći ću se ja većbaš tražim i to spajanje okvira za slike

      Izbriši
  2. Vraiment superbe !
    Bonne journée !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi tvoji mini albumi su predivni :-) I ja se mučim skalpelom, giljotinom za papir i škarama :-) I uvjek mi nešto bježi...

    OdgovoriIzbriši
  4. bravo, Klaudija, izvrsni su!
    ovo je zahtjevalo mirnu ruku, vidim, uspjela si 100%

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivni su ti notezići. Odlično su ti uspjeli.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...