srijeda, 13. studenoga 2013.

Rođendanska čestitka

Znaj da ti srcem
cijelim
sretan rođendan 
želim!

Neka te bog 
blagoslovi
da se ispune svi tvoji 
snovi!

Uz vjeru da te sreća
prati
Da ti se dobro boljim
vrati!

Ovo smo napisali ručno na čestitku koju sam uradila za jedan rođendan po želji moje kćerke za svoju prijateljicu..


 Nikako da se dani malo poprave, stalno je oblačno i već mi polako  ide  na živce to vrijeme, sve ukazuje na snijeg a ne želim si to priznati, jer nevolim zimu..
Naravno i zima ima svoje radosti ali volim ju vidjeti samo nacrtanu i kad nemoram iz toploga van :D

Fotografije i nisu baš najbolje, ali neznam više kako da to popravim  :(
Nadam se da vam se sviđa moj rad, do skorog čitanja, puno vas pozdravlja
Klaudiya!

Broj komentara: 16:

  1. What a lovely card !!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you very much Anna, have a nice day you too and thx for visit ;D

      Izbriši
  2. Divna čestitka, draga Klaudija. Sviđa mi se i što ste napisali. Tvoje quilling majstorije me oduševljuju :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno na komentaru, drago mi je da vam se sviđa moj rad :D lp

      Izbriši
  3. Klaudija
    bravo
    zaista divna čestitka
    pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita čestitka z zelo lepim tekstom.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna čestitka. Jako mi se svidja.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je prekrasno, i uradjeno i napisano ...počeću da se interesujem za ovaj hobi ,sjajnoooooo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Dragice.. pa mogu ti reći da bi i trebala jako je zanimljiv hobi i zarazan :D lp

      Izbriši
  7. Čestitka je fantastična i sigurna sam da će ćerkinoj prijateljici da se svidi! Nema ničeg lepšeg neko kad nekom dragom poklonote nešto što ste svojom rukom napravili.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadam se da hoče :D sve što od srca radimo mislim da ima veću važnost od nečeg kupljenog
    Hvala puno na komentaru draga Kaja :D lp

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...