utorak, 18. ožujka 2014.

Tut- quilling cvjetić

Za one koje zanima ovakav cvjetić
slijedi tut-korak po korak
naravno vidjela sam na internetu

Izrezati  2, 5 trakice širine 1 cm dužine A4 papira
i dvije trake šire -jedna mi je oko 3 cm širine
druga oko 2,5 cm i svaku obilježiti po dužini na istu širinu
da dobijete kockice

-zatim  trakice širine 1 cm izrezuckati za pompon 
-a šire trake izrezati u kockice
-namjerno sam stavila dvije boje 
od 4 narančaste i  4 žute dobit ćete 
8 latica ( ukupno 16)
-jedna kockica  je za dvije latice


uzeti kockicu papira

presavinuti po pola u trokut

presavinuti još jednom

i po treći put da dobijete ovako

Zabilježila sam kako odrežem iako to ne bilježim 
nego otprilike dole odrežem kao trokut

ovako treba da izgleda izrezani donji vrh

odmotati jednom

izrezati  ovako kao na slici

zatim odmotati laticu do kraja i izrezati po sredini do kraja 
da dobijete dvije latice

ovako i izrezati  vrh  da bude ravan

trebate imati 8 latica -2× u dvije boje
odnosno 16 ako radite u istoj boji sve
pomponić sam spojila 2,5 trakice i zarolala
svaku laticu malo uvijte izvana
te izrežite krug promjera cca 2 cm
na koji ćete lijepiti latice

zalijepite latice jednu naspram druge

druge dvije isto tako

te ostale 4 isto sve jednu naspram druge  da dobijete ovako

zatim drugih 8  latica sve isto


postavite na ruku i prstom pritisnite sredinu cvijeta
da se uvije

te zadnje zalijepiti pomponić na tu sredinu
i gotovo

I udomili smo  patuljastog zeca
iako je to već malo stariji zec



Čovjek koji ga je imao nije želio se   više brinuti o njemu
a djeca su mu velika i ne žele da  mu čiste..
Stvarno šteta da ovako  divan  zečić ne dobije 
nove vlasnike, baš smo mu se razveselilli.
Kad smo ga izvadili iz gajbe zečić traži ulaz 
i vrati se sam
umiljat i baš drag...

Dobro nam došao !

Uz sretne vijesti i divan dan, želim i svima 
veoma uspješan ..
Klaudija!



Broj komentara: 26:

  1. Hvala za tutorial, a se mi zdi zelo zakomplicirano
    zajček je pa krasen
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu draga Tamara
      no nije komplicirano, možda sam ga ja učinila kompliciranim svojim pojašnjenjem
      malo je duži postupak izrade ali treba strpljenja naravno :D
      Hvala puno za komentar..lp

      Izbriši
  2. Baš ti hvala za učni sat. Ja sam razumjela sve, sada samo gas i da počnem raditi. čao (zeko ti je simpatičan).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako je, drago mi je da si razumijela, sad nas posao ..lp

      Izbriši
  3. Hajmo drugi put sa komentarom, prvi je nestao :-) Zeka je super sladak!!! Sa ovim cvetom sam već ukrasila jednu kutiju za ram, nije komplikovan za napraviti, samo treba malko vremena :-) i ovog puta sam ga držala daleko od Leona :-) pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super, drago mi je da jesi i naravno što dalje od djece :D lp

      Izbriši
  4. Meni ovo izgleda komplikovano, ali toliko je lepo da te prosto mami da probaš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nije toliko komplikovano i treba da probaš, vidjet ćeš da je lako

      Izbriši
  5. Joli fleur ! On dirait qu'elle est vraie !
    Bonne journée !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  6. predivan cvijetić!
    sladak zeko i ja imam zeku moj je bijelo sivi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super tutorijal, prelep cvetić, liči mi na ono slamno cveće....Zečić je simpatičan, imali smo vrlo kratko na ćerkino insistiranje..jednog malog...ali kad poraste i kad dođe zima...nije za stan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Sandra, a opet ovisi koliki je stan, kod mene bude u kući...lp

      Izbriši
  8. Kada sam videla cvetić,mislila sam da je pravi,osušeni.Ne mogu da verujem da je tako fenomenalano uradjeno.Hvala za tutorial.Ja volim da znam kako se nešto radi.A zeka je presladak.Ja sam sad u fazi formiranja akvatrijuma.Hoću neku životinju i posel dugog većanja,moj suprug se složio da to bude akvarijum.A kada sam rekla da posle postavljanja nove ograde nabavimo kuče.Rekao je kao malom detetu:Pa,imaćeš akvarijum sada !ha,ha.Ali kuče je kuče...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam i ja akvarij, zlatne ribice su mi uginule a imam sad malene razigrane Gupi ribice i sad su se i okotile,
      Hvala za komentar..lp

      Izbriši
  9. Hvala ti, zamišljala sam da se sasvim drugačije pravi. Quilling je zaista rad mašte i strpljenja, što na kraju pruža veliko zadovoljstvo. Prekrasan cvetić, vredi truda!
    Zeka je presladak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda se može raditi i na drugi način no ja eto tako radim :D hvala punoo lp

      Izbriši
  10. Super, hvala za tutič ;)pomponić koji ide na sredinu sama praviš ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu i pomponić radim sama naravno :D od uskih trakica koje sam izrezuckala i koje su širine 1 cm

      Izbriši
  11. Divno si izradila taj cvjetič. Hvala za tutorial.
    Želim vam puno veselja za zečičem. Baš je sladak :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš kao što je Cale rekla, kada sam ugledala cvijet mislila sam da je pravi osušeni! :D Svaka čast zaista! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan tut, samo što meni to izgleda jako komplicirano.Izgleda cvijet fantastično i morat ću to isprobat jednom.
    LP i lijep dan ti želim.
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  14. baš mi je drago, i hvala na komentaru Bad..lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala za upute, ako nekad budem pravila. Lijepo je!

    OdgovoriIzbriši
  16. zeko je presladak :)

    cvijet izgleda fantatično, kao što već jednom rekoh ti si baš vješta postala :)

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...