subota, 19. travnja 2014.

Sretan Uskrs !

Uglavnom uspjela sam sve 
uz pomoć mladih ručica
bez njih nebih stigla
najveći moj blagoslov!




Posjetite i blog Moja darila
tamo će nekoga Mojca počastiti sa nagradicom!

Mojca nam je veoma kreativna  osoba koja lijepo šiva, radi divne čestitke, veze...
uglavnom posjetite ju i uvjerite se i sami.

Sve najljepše  za Uskrs svima!
Klaudija

Broj komentara: 9:

  1. Hvala što praviš reklamu. Baš si dobra. A i jaja su ti fina - prava i quilling jaja. Uživaj bok

    OdgovoriIzbriši
  2. Have a happy Easter , Klaudiya !!!!!
    Niki

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaja ukrašena quilingom su ti prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne su ;) sretan uskrst i tebi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaja su ti predivna!!! Srećan Uskrs tebi i tvojoj porodici! Ivana

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan Uskrs tebi i tvojoj obitelji.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Setan Uskrs i tebi i tvojoj familiji
    Jaja su krasna
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja tek sada vidim ove vesele dekoracije....i quiling jaja!!! Fantastično...;))

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...