utorak, 6. svibnja 2014.

Još jedna čestitka

Ovih dana nisam baš nešto vrijedna
niti što se tiće kuće niti što se tiće mog hobija..
Najviše kao što znate veliki sam metereopat
i veoma me mući ovo vrijeme
imam  često grčeve u nogama,najviše po noći
nizak tlak te nisam baš raspoložena ni za kakvu vrstu kreativnosti..

No nije ni bitno,
vidjela sam kod dosta blogera da uređuju naravno svoje fotografije
a ja baš i ne sem što  ih smanjim, ništa posebno i uvijek
mi naravno ostane pozadina iza njih
što mi se ni najmanje ne sviđa, bar ne na mojima..
Stoga ovih dana se  mučim
i svašta pokušavam da izrežem pozadinu sa slike a opet da to nečemu i izgleda..
Nisam baš uspjela i
treba mi mnogo vježbe
ali pokazat ću vam rezultat 
ovo je nova čestitka
bez pozadine

Na toj slici je kutija
i pripadajuća čestitka
na prednjoj strani ukrašena quiling tehnikom
a unutrašnjost sam posebno naljepila salvetu
nacrtala djevojčicu opet rukom, obojala drvenim bojicama, nešto flomasterom
izrezala ju i nalijepila na unutrašnjost čestitke..

Bilo kakav savjet i sugestija  bit će dobrodošao u vezi uređivanja fotografija,
Martina mi je predložila  photoscape,  skinula sam ps 2 no nisam baš zadovoljna sa njim
te sam ga i obrisala,
imam paint.net i donekle sam više sa njim zadovoljnija jer ima i  magic wand
ali ipak režem sliku u običnom paintu
te ju u paint.netu sam dalje dodala boju i uredila koliko sam mogla
iako ja mislim da može i bolje
nadam se da ću s vremenom postići ono što želim
a dotle će slike opet biti svakakve :D

Puno vas sve pozdravljam i želim ugodan i lijep tjedan!
Klaudija

Broj komentara: 15:

  1. Draga Klaudija ovo vreme utiče na sve. Evo ja sedim na poslu i razvlačim se ceo dan, sve mi nešto sporo ide, sreća pa me ništa ne boli, ali mi se samo spava! Čestitka je super, lepa i vesela. Ja vrlo jednostavno slikam svoje rukotvorine, stavim beli papir kao pozadinu, nekad običan A4 a nekad pek papir kojeg zalepim za zid :-) (u zavisnosti od položaja slikanja i visine predmeta) pa mi se ništa ne vidi. Posle samo isečem fotografiju u Photoshopu, dodam watermark i to je to. A ponekad slikam na stolu za kompjuter bez ikakve pozadine i opet uradim isto u Photoshopu. I to sve sa mobilnim telefonom, jer mi je on uvek pri ruci :-) Lep pozdrav, Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Ivana i sama mislim da je takav način i najbrži, stoga mislim da ću ipak slikati kao i do sad jer i ovako imam premalo vremena za svoje radove :D puno pozdrava

      Izbriši
  2. pozdrav
    jako lijepo si ovo napravila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitka je izuzetno lepa.
    Što se fotografija tiče i meni bi trebao kurs.
    Kad su grčevi u pitanju, mislila sam da pišem privatno, ali zašto, moglo bi još nekom biti korisno.
    bilo mi je glupo kad sam dobila svet, ali kad sam videla da deluje, više ne. merimin (verovatno može i neki drugi) dečji sapun, otvori sa strane, a omot zadrži i stavi u krevet kod nogu dok spavaš. Otprilike jednom mesečno promeni sapun, taj koji izbacuješ dobar je za pranje ruku. Probaj možda i tebi pomogne. Inače, kad uhvati bol, nema položaja da prestane, mora se ustati i prošetati.
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno draga Snežana na savjetu, sve valja da probamo, zašto ne i to, sigurno ima nešto u tom da pomaže :DLP

      Izbriši
  4. Čestitku si divno zamislila i uradila, a što se tiče grčeva (a i raspoloženja), magnezijum je stopostotno rješenje, jedna kašičica praha rastopljena u vodi, ili u obliku tableta, i što je najvažnije, nema nikakvih negativnih efekata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. magnezij pijem već dosta dugo ,ali eto čim dolazi promjena vremena na ljepše, noge me bole, valjda se stežu vene imam ih u desnoj nozi dosta izraženih, ponekad mi je ta noga tvrda kao kamen, hvala na savjetu :D lp

      Izbriši
  5. Dobro si uredila fotografije. Meni to ne ide i odlučila sam, da neću ni pokušati :-) Ovu djevojčicu si sama nacrtala? Predivna je. Jesi li razmišljal, da tako nešto predivno nacrtaš za pečate?

    OdgovoriIzbriši
  6. mene manje bole noge i uopšte mišići i zglobovi (isto meteoropata kao ti i imam fibromijalgiju) kada pijem magnezijum hlorid. kupim u dm-u onaj "nigari" i napravim prema uputstvu. gadnog je okusa, ali pomaže. isto tako nekad njime izmasiram noge ili stavim u bocu sa prskalicom pa se pršćem po rukama i nogama. više mi to pomogne nego tablete magnezijuma.
    ako hoćeš probaj, možda i tebi pomogne.

    ako nisi vješta sa "izrezivanje" slika onda možeš probati da slikaš na jednobojnoj pozadini. najbolje je da uzmeš bijeli hamer papir i da na njemu slikaš. takođe ga možeš koristiti i kao pozadinu. pri tome bi trebalo da dobro naštimaš svjetlo. tu treba malo eksperimentisanja i strpljenja, ali stvarno možeš tako da dobiješ dobre fotke. puno bolje nego da izrezuješ u programima za obradu slika.

    ja najviše volim photoshop.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa, mogu ti reći da mi je, premda ponekad volim kišu, ovo ipak previše. Svakog dana tmurno, oblačno, kišovito. Ne znam kome to može da prija i da bude inspirativno. Zamisli da živiš u Engleskoj, pa da ti cela godina bude takva :)
    Inače, čestitka je divna i maštovita, što ne slaže sa tim što ti kažeš da ti manjka inspiracije. A što se tiče obrade fotografija, mislim da je ovo što si uradila lepo izgleda. Što se mene tiče, ja uvek koristim najobičniji adobe photoshope, koja god verzija...

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...