....

Nastavljam sa još jednom čestitkom u crvenim, bijelim  i zelenim tonovima...
 - Čestitka je veličine 13× 14 cm
-pogled iz više kuteva

  i opet mi je poslužila sličica sa pinteresta kao predložak za moj rad , slično a opet nije posve isto, nije mi ni cilj da bude :D

Želim vam kreativan i divan tjedan!
Klaudiya

Primjedbe

  1. Ovo je divno. Bas prekrasno izgleda.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna čestitka. Dobru si sliku našla. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa, svaka čast za strpljenje!
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. radovi su toliko lepi da ja nemam više reči na tu temu. Preciznost ti je, zaista, jača strana i zato ti se divim, kao i još nekim blogerkama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Nataša, a i sama se divim mnogima :D

      Izbriši
  5. Draga Klaudija, ova čestitk ati je vrh :-) Mnogo mi se dopada!!! Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Popularni postovi s ovog bloga

Gdje kupiti papir i quilling pribor